Succesvol en mooi 10e "Pa Albouts toernooi"

17 november vond weer het 10e "Pa Albouts toernooi" plaats in De Helster in Elst. Een jaarlijks terugkerend toernooi voor de verschillende disciplines van de budovereniging ter nagedachtenis aan de oprichter, de heer Louis Albouts.

Aangemoedigd door ouders, familie en vrienden streden ook de kempoka’s in diverse leeftijden voor een mooie beker. Iedereen ging met een welverdiende prijs naar huis.
Bij de kempo-wedstrijden werd ook deelgenomen door kempoka’s van SHK-Arnhem.
Alle deelnemers worden gefeliciteerd met hun prestaties en dank gaat uit naar alle vrijwilligers voor hun inzet tijdens dit geslaagde toernooi.

1e plaats: Yael Brandhorst, Salma Bensiali, Thijs Harmsen, Mirthe Berlo, Dilan van Boggelen, Puk Greve, Donna Janssen en Chang Hobma

2e plaats: Bram van Berlo, Moena Peilouw, Biram El Ahmend, Carmelita Hukubun, Ayden de Smedt, Romea Maaitta, Luc van Dijk en Rafael van Loon

3e plaats: Milan van Rossem, Colin Tan, Fleur Scholten, Kristen Huyben, Gerano Tirtosento, Joost Hendriks, Noelani Laros, Sam Nijenhuis, Tibbe van Emden, Tycho Wagemaker, Jethro Delhaes, Joshua Keizer, Elayah Souisa, Logan Huyben, Thomas Emons, Ashley de Vrije, Guus Hogendorp, Malachai Blokland en Maarten Schepers

Klik hier voor alle foto's