Kempo training met ouders en vrienden 25-10-2022

Eind november organiseerde Budovereniging Elst weer voor alle jonge Kempoka’s een leuke trainingsavond waarbij alle vaders en moeders, opa’s en oma’s, broers en zussen, vrienden en vriendinnen van harte waren uitgenodigd om een trainingsavond actief mee te maken.
Het was weer bijzonder druk op deze leuke avond, die inmiddels is uitgegroeid tot een gezellige traditie waar alle Kempoka’s het hele jaar naar uitkijken.

Want op deze familie-avond wordt er beslist niet alleen maar gekeken! Iedereen die meekomt doet actief mee met de training.
De toeschouwers, -waaronder veel familieleden en (oud)vrienden van de vereniging-, keken maar wat al te graag toe om te zien hoe fanatiek de (groot-)ouders proberen hun kids bij te houden met de push-up’s tijdens de pittige warming-up, gegeven door Menno Albouts.

Ook lieten de ouders zich niet kennen tijdens het stoten en trappen tegen de trapkussens en het sparren met jeugdige Kempoka’s onder begeleiding van de trainers Arie, Linny en Raymond.
De hoofden liepen rood aan en de ouders waren regelmatig aan een flinke slok water toe. Al met al voor jong en oud en zeker ook voor het publiek, een zeer vermakelijke en geslaagde avond!
Ouders toonden respect voor hun kids en de trainers namen hun petje af voor de ouders.
Een ding is voor iedereen zeker: deze traditie houden we er in!
Tot ziens volgend jaar op deze familie-trainingsavond!

Klik hier voor alle foto's